diumenge, 28 de març del 2010

RECUPERACIÓ MARATÓ BARCELONA

Després de tres setmanes de la Marató de Barcelona em sembla que estic ben recuperat o m'estic acabant de recuperar molt be. La primera setmana únicament van ser dos sessions molt suaus de natació, a part dels estiraments i la sessió de massatge amb l'Eloi.
La segona setmana ja vaig incorporar una mica de bicicleta i correr, notant una millora general del cos. I aquesta setmana que acaba avui mateix, ja he incrementat més el volúm de tot, arribant a les 14 hores i pico d'entrenament. A més les sensacions són brutals, cada dia em noto millor, fins i tot millor que abans de la marató, i això em fa pujar la motivació a dalt de tot.
Aquesta setmana he complertat dos sessions de natació ja amb alguna serie de 500 m a 8' 30'' força còmode. De bicicleta tres entrenaments molt bons tots tres: un de 60 kms amb transició de 30' trote on em va sortir una mitjana de 30' 5 km/h, un altre de 80 kms amb Els Angels i Santa Pellaia pel mig a 27 i pico km/h i un altre el dissabte amb en Marc de 100 kms amb l'alt de Sant Grau des de LLagostera i Romanyà des de Calonge amb una mitjana de 26' 7 km/h.
De correr també tres sessions: una la de la transició on em van sortir 6 kms i pico a 4' 40'' /km, una altra de 10 kms a 4' 30''/km ( 142 p ) i l'última de 16 kms amb 20' a 4' 30'', 20' a 4' 29'' i 20' més a 4' 15'', amb molt bones sensacions.
I de peses 2 sessions, amb menys repeticions i més kg.
En fí, que em trobo de conya i el panorama es presenta força be, espero que duri!!!
I com que sempre m'enreden, tot i que també es veritat que em deixo enredar fàcilment, ahir em vaig inscriure a un Doble Olímpic a Hellín el 6 de juny ( 3000-90-20 ) amb uns 1600 metres de desnivell acumulat en bici ( http://www.trhellin.com/ ). Les fotos del poblet on es fa i el circuit de bici són acollonants! Ara toca buscar Hellin al mapa, que segons la Patri està a Castilla la Mancha, i a practicar el castellà que a l'estranger no parlen català.
Acumulats de la setmana:
Natació: 4700 m
Bicicleta: 240 kms
Correr: 32' 7 kms
Peses: 2 sessions
Total: 14h. 47'

http://trihellin.com/

Salut i kms

3 comentaris:

  1. 14H 47!!!! a cinc mesos de l'Embrun.....
    la gent no entrena, peró et trobas bé s'ha d'afrofitar!!!
    JA VINDRE A FER-TE FOTOS A LA "B" BANYOLES
    SALUT

    ResponElimina
  2. Bons entrenos i bona recuperació!!! Estas com una moto, si aquest any tornessim a fer Lanzarote em sembla que no et veuria ni a la sortida...a Banyoles em passaras per sobre!!!!

    ResponElimina