dimecres, 17 de juny del 2009

SETMANA DEL 8 AL 14 DE JUNY.

Aquesta setmana ja he començat a entrenar incrementant el volum i la intensitat poc a poc. Lanzarote ja pertany al passat i sembla que m'he recuperat força be, principalment corrents. El dissabte vam anar a correr el Triatló de Zarautz ( 2'5-82'5-20 ) amb en Pau i en Jordi, però vaig entrenar fins el dia abans de marxar perquè el meu següent objectiu principal es l'Altriman el 18 de juliol. A l'incrementar de cop el volum i la intensitat m'he notat les cames carregades tota la setmana i una mica lent en bicicleta pujant ports.
Natació: de natació he fet dos sessions més la de Zarautz, una de 2800 amb series de 200 i 100, una altra tranquil.la de 1700 i la de Zarautz que eren 2500. Segueixo al mateix ritme que abans de Lanzarote, vaja, el de sempre, ritme ironman.
Bicicleta: de bicicleta he fet dos sessions més Zarautz. La primera vaig pujar els Angels tres vegades, dos per Girona i una per Madremaya, sembla de boig, però quan era allà em venia be. La segona vam anar a pujar a Sant Martí Sacalm amb en Xevi, en Juan i en Quim, sortint de Girona i tirant a ritme acoplat fins a Amer amb una mitjana de 31 km/h. La pujada, cadascú al seu ritme, un port exigent de 9 km al 7'5 % sense cap descans. Molt guapo. Tornada cap a Girona passant per Mas LLunés on vam trobar a en Sergi Miró que no ens va donar ni un moment de descans ( està fortíssim ). I la de Zarautz, ja ho explicaré a la crònica de Zarautz.
Correr: de correr dos sessions més Zarautz. La primera de 14 kms a uns ritmes que no em creia després d'estar dos setmanes sense correr, entre 4' 10'' i 4' 20'' el km amb comoditat. I la segona de trote suau de 10 kms.
En resum, setmana de càrrega i competició a Zarautz, que tot i notar les cames pesades he acabat amb molt bones sensacions.
Per cert, he incorporat un Polar CS 400 a la bicicleta per espantar-me quan pugi els ports i vegi el desnivell ( o motivar-me ).
Acumulat de la setmana:
Natació: 7000 m
Bicicleta: 201 km
Correr: 44 km
Total: 13 hores

A fer currículum !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada