diumenge, 7 de juny del 2009

SETMANA DE L'1 AL 7 DE JUNY. SEGONA SETMANA DE RECUPERACIÓ

Segona setmana de recuperació activa després de Lanzarote. Fins ara poc entrenament i fluixet, per sensacions, per intentar recuperar el millor possible de cares a l'Altriman. A partir de demà començaré a incrementar el volum i la intensitat, tot i que el dissabte correré a Zarautz i hi ha el perill que em senti més carregat, però no he d'oblidar que el proper objectiu important es l'Altriman.
Com he dit, aquesta setmana ha estat també molt suau: dos sessions de natació, una de correr i una altra de bicicleta. A la natació m'he trobat força còmode, començant ja amb algunes sèries de 200 i 100 metres a una mica més de ritme, total 4700 metres.
Pel què fa a la bicicleta, una sessió que va consistir en pujar els Angels i retornar a Girona per Celrà. La pujada la vaig fer molt tranquil, però l'últim quilòmetre vaig intentar apretar per provar les cames i encara em vaig notar una mica cansat. Total 40 kms.
I la sessió de correr només van ser 8 kms al carril bici a 4' 40''/ km i em vaig notar força be de cames i de cardio.
Aquesta setmana he aprofitat també per fer-me uns anàlisis i una prova d'esforç, donant com a resultat que estem de conya.
Demà dilluns pujaré uns dies a la Cerdanya per començar a posar-me les piles i a preparar ja l'Altriman. I el cap de setmana estarem a Zarautz per correr el dissabte a la tarda els 2500 + 88 + 20. A veure com ens trobem competint!
El poc acumulat de la setmana:
Natació: 4700 m
Bicicleta: 40 km
Correr: 8 km

Salut i kms

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada