divendres, 26 d’agost del 2011

I ara extrememan de Menorca

Despres de disfrutar de la satisfaccio d'un bon Embrunman i veure que, en principi, m'he recuperat be, el proper objectiu sera el half de l'Extrememan de Menorca el 25 de setembre. No ho tenia clar, depenia de la recupercio fisica i sobretot de les ganes, pero sembla que tot esta de conya i a dalt de tot. Per una banda veig que les pallises i hores de tot l'hivern i primavera ara dinen els seus fruits. I per altra, cada dia estic mes motivat i amb mes ganes de fer coses.
A banda de'Extrememan tambe anirem a fer la marato de les maratons, Nova York, a menjar donuts i hotdogs, je, je... I entremig alguna travessa de natacio ( L'Escala i potser la de les Formigues de 7000 metres).
I com que el cap em va a 1000 per hora, ja estic ideant la temporads que ve, que no sera de descans. Si no hi ha cap contratemps, tornare a saltar a l'aigua de nit a Embrun, cita obligada sempre que pugui. Abans, segurament sera l'Extrememan de Salou del juny i podria ser alguna marato cap al febrer. I tot aixo amb una opcio que em reservo per a mi de moment.
I el que no faltara seran uns quants estajos als Pirineus i als Alps, que aquest any crec que han estat importants per mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada