diumenge, 5 de juliol del 2009

SETMANA DEL 29 AL 5 DE JULIOL

Quina setmana més dura, kms i kms de desnivell que no afluixaven i ports de primera per endavant. Aquesta setmana he donat prioritat a la bicicleta i he estat gairebé tota la setmana a la Cerdanya inspeccionant els ports de l'Altriman. Des del moment que em vaig inscriure ja vaig ser conscient de la duresa de la prova, però des d'aquest dimecres, que vaig fer tot sol el circuit de bicicleta, ha près una altra dimensió. L'objectiu, està claríssim, es acabar, no importa el temps, sinó acabar!
A aquesta alçada de la temporada amb tanta competició de llarga distància que porto a les cames, el cos em demana descansar, però el cap em fa tirar endavant i intentar acabar l'Altriman. En realitat, són aquests els reptes que m'atrauen.

Natació. L'única sessió de natació la vaig fer el dilluns al GEIEG i van ser 3600 metres, molt còmodes i amb bona sensació. La idea era fer una altra sessió a la piscina de Puigcerdà però estava tancada per obres.

Bicicleta. De bicicleta van ser 4 sessions, tres de les quals van ser a la Cerdanya i pujant els ports de l'Altriman. La etata del circuit ja vaig explicar-la el dijous.

Correr. De correr, dos sessions. Una el dilluns amb 16 kms molt profitosos, els 6 primers a 4' el km i la resta a 4' 30''. La segona sessió a Puigcerdà, 10 kms a trote.

Total: 21 hores

Avui diumenge he descansat perque estava petat i a partir de demà m'agafaré les dos setmanes de recuperació i descans actiu per afrontar amb garanties la cursa. Encara m'estic pensant quina relació posaré a la bicicleta: o poso un 27 o 28 a darrera o canvio el plat per un 36 o similar. ja ho veuré.

Força a tots !

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada