dilluns, 29 de juny del 2009

SETMANA DEL 22 AL 28 DE JUNY 2009


Una altra setmana menys per l'Altriman i una altra setmana força cansat. Sembla que noto que s'acosta el final de temporada i tot l'acumulat fins ara està passant factura. Em sembla que un altre any no acumularé tantes competicions de llarga distància.

Natació: dos sessions de manteniment de 2800 i 3200 m. Tot i això em trobo recuperat nedant.
Bicicleta: dos sessions amb portets ( Àngels, La Ganga i Romanyà ) amb un total de 119 kms. Al planer em costa arrastrar però a la que pujo, em trobo molt be.
Correr: dos sessions de 12 i 8 kms. La de 12 kms amb l'Atil.la i en Josep, a ritme però be.
Demà pujo a la Cerdanya fins a final de setmana. Aniré a fer uns quants portets per veure si trobo algun globul vermell perdut per allà ! Tinc pensat d'anar a fer el circuit de bici de l'Altriman per veure si serà tan dur com diuen. El dissabte el van fer en Xevi, en Pau i en Pere i diuen que ès bestial. El que va rrivar més ràpid, 8 horetes pedalant. Ja us ho explicaré.

També felicitar a en Marc Pinsach i a la nuri Picas que van acabar l'Ironman de Niça amb una xafagor impressionant a la marató.

Total:
Natació: 6500 m.
Bicicleta: 119 km.
Correr: 20 km.


Salut i sort a tothom

1 comentari:

  1. Màquina, no entrenis tant a veure si donarà doping a l'Altrimant, jajaja!!! Jo he estat fotut i he parat definitivament uns dies, ara toca Respiràlia a partir de divendres.
    Per cert, vares llegir el Punt Diari dissabte?? En Marc Carbó i jo estem fets uns herois, ja ens han trucat dels GEI i tot, jajaja!!
    Salut i a tope!!!!

    ResponElimina