diumenge, 17 de maig del 2009

SETMANA DE L'11 AL 17 MAIG. ULTIMA SETMANA ABANS DE LANZAROTE
















Doncs sí, el temps passa volant i sempre et sembla que podies haver fet més del què has fet. Aquesta ha estat l'última setmana d'entrenament abans de l'Ironman de Lanzarote, el què havia de ser en un principi l'objectiu de l'any i que al final només serà uns dels reptes més de l'any.


Tot i els dubtes sorgits aquests últims deu dies, en què m'he trobat una mica cansat tan física com psicològicament, crec que fins avui porto una bona preparació, havent complertat més o menys el què m'havia marcat. Espero que amb aquesta última setmana de descans i recuperació, recuperi la xispa que necessito per afrontar un nou ironman, i més aquest de Lanzarote. Els consells d'alguns companys que ja l'han fet i, com ja he dit, les sensacions de cansament dels últims deu dies, farà que encari la prova amb prudència i com si d'un entrenament es tractés.


Sembla que darrerament tots plegats hem perdut una mica la por a la llarga distància, fem entrenaments maratonians a ritmes de professionals i ens apuntem i participem a mitjos ironmans i ironmans com aquell que res. Reflexionant una mica, crec que hauriem de ser més prudents i no perdre mai el respecte a aquestes proves. A més, hauriem de respectar més els períodes de recuperació entre entrenaments intensos i també després d'una prova d'aquests tipus. Sinó, com diu en Parrix, el temps ens passarà factura, i almenys jo, tinc la intenció de disfrutar d'aquest esport molt de temps més.


Si em pregunteu el temps que tinc previst per acabar-lo, us diré que ara mateix tinc molts dubtes i no us ho puc dir. El principal objectiu es acabar-lo més o menys sencer i sobretot, disfrutar de la cursa, dels paissatges i de l'ambient. Si a més a més em trobo be, ja aniré incrementant el ritme a mesura que passin els quilòmetres. Aniré sempre per sensacions.


Pel què fa a aquesta setmana, he baixat força el volum i la intensitat dels entrenaments. A destacar les dos transicions que he fet de bici - correr, a ritmes superiors als 30 km/h en bici i a 4' 20'' - 4' 25'' el correr.


Pel què fa a la natació, vaig tornar a provar l'aigua de mar a Sant Feliu i adaptar-me al nou neoprè. Aquest entrenament el vaig fer amb en Jordi Gonzalez del Club Xaloc que també ve a Lanzarote, que per cert, porta un bon ritme en natació ( Jordi, tú sortiras en menys d'una hora, segur ! ).


Acumulats de la setmana:

Natació: 8400 m

Bicicleta: 121 km

Correr: 34 km

Total: 10 hores


Cap a Lanzarote !!!

1 comentari:

  1. Recta final!!! Buf, quins nervis.....
    Jo estic igual que tú, suposo que és lo normal, em fa mal tot i em noto molt cansat, però em sembla que en quan toquem terra a Lanzarote se'ns passarà tot!!!
    Lo de sortir de l'aigua en menys d'una hora...gràcies, però ho veig molt optimista, jajaja!!!
    Salut i ens veiem a Lanzarote!!!

    ResponElimina