dimarts, 1 de desembre del 2009

SETMANA MARATO SAN SEBASTIÀ


No vaig poder correr la marató però almenys vaig arrivar al km 21 sense cap molèstia al bessó, bon senyal. Després de més de 20 dies sense correr, el dissabte vaig acompanyar a en Gerard a trotar 25 minuts per la platja de la Conxa, aprofitant que ell anava a estirar les cames de cares a la marató. I per fí, va anar be, sense cap molèstia. Per tant, després de canviar varies vegades d'opinió per por a no precipitar-me, vaig decidir sortir a la marató i arrivar fins on el bessó o les cames em deixessin.

A les 09:00 hores del diumenge es donava la sortida a la Marató, amb una bona temperatura per correr tot i el vent que feia. Vaig començar trotant a un ritme còmode ( 4' 45''/km ) i la idea era anar sumant kms pendent del bessó. Els kms anaven passant i cap símptoma de molèsties. La primera opció era parar al km 11 que estava situat davant de l'hotel on estavem allotjats, però quan hi vaig arrivar encara estava ben fresc i amb el bessó perfecte. Potser parar hagués estat la millor opció per no carregar massa de cop, però com que no tenim remei, vaig decidir continuar. La segona opció era arrivar fins el km 21 que tornava a estar davant de l'hotel. I així va ser, però perque al km 19 vaig començar a notar els tendons i les cames que em recordaven que feia més de 20 dies que no corria. Per tant, fent cas del poc seny que em queda, al km 21 vaig plegar i després d'estirar, cap a la dutxa.

Finalment, 21 kms molt còmodes amb 1h. 38' i el més important, sense molèsties al bessó.

Ata toca creuar els dits i anar incrementant suaument l'entrenament de cares a la preparació de la Marató de Barcelona.

2 comentaris:

  1. Molt bé Lluís !!
    Però recorda que no has de força molt. Queden molts de dies per davant, i fins passats festa no tens presa.
    Una abraçada i ànims !!

    PD. Setmana - 14

    ResponElimina
  2. I jo donan-te consell a tú......quins collons que tinc !! gegege

    ResponElimina